منتدي كامل الأوصاف
قصة شاب محدش بيرن علية !!!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قصة شاب محدش بيرن علية !!!! 829894
ادارة المنتدي ahmed قصة شاب محدش بيرن علية !!!! 103798
منتدي كامل الأوصاف
قصة شاب محدش بيرن علية !!!! 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا قصة شاب محدش بيرن علية !!!! 829894
ادارة المنتدي ahmed قصة شاب محدش بيرن علية !!!! 103798
منتدي كامل الأوصاف
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

....الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول الاعضاء

قصة شاب محدش بيرن علية !!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mohamed avvocato
۝ مشرف ركن الاغاني ۝
۝ مشرف ركن  الاغاني ۝

قصة شاب محدش بيرن علية !!!! 3dflag10 الوسام : قصة شاب محدش بيرن علية !!!! BU24A-tV5g_568695226
عدد نقاط : 55271
تاريخ الميلاد : 01/10/1992
المزاج : مخنوووووووق جامد

قصة شاب محدش بيرن علية !!!! Empty
مُساهمةموضوع: قصة شاب محدش بيرن علية !!!!   قصة شاب محدش بيرن علية !!!! Emptyالأربعاء فبراير 10, 2010 7:47 am

بقالو 3 سنين جايب موبايل ... يعني بقالو 3 سنين جايب خط ... وبرده بقالو 3 سنين عمال ينزل فى نغمــات .... نزل كل نغمات الدنيـا للموبايل
.... دا على اساس أنه لما يرن النغمـه دي تشتغل ...

و من هنا بقى ظهرت المشكله .... إنه يرن .... الموبايل مابيرنش خالص ...
قال يمكن العيب من الجهاز .... غير الجهاز ..طب من الخط....غير الخط
.... طب ممكن من النغمــه .... غير النغمــه عمل كل المحاولات عشان يسمع نغمـة موبايله بترن من غير ما يشغلهــا هو ... بس مفيــش فايده.. كل محاولاته كانت نتيجتها بالفشــل..

و في اليوم الموعود (إللي كان مستنيه من زمان) .... قام من النــوم ... ببص في الموبايل لقي ميسد كول ....

مش معقول....انا جالي ميسد كوول ... لأ لا يمكـن ....

فكر افتحها على طول ولا أروح أخد شاور الأول عشان أبقى مستعد ... دخلتحلقت دقنى و خدت شاور و عملت شعرى سبايك و حطيت بارفان و لبست احلى طقمعندى و لسه همسك الموبايل فى ايدى و..... وكانت الصدمه ....

أخــويا دخل عليا و قال لي : الجهاز بتاعي باظ وانا حطيت الخط بتاعي في جهازك مؤقتــا ......

تحطمــت كل احلامي ... نعم تحطمــت كل امالي التي كنت اعقدها في رؤية هذه الميسد .....

وبعد شهرين من تاريخ الميسد كنت ماشي في الشـارع رايح الدرس ... وفجأه حسيــت بهزه في جيبي ( فيبريشن بقى ) ..... و سمعــت نغمــة موبايلي ....

انا طبعا مصدقتــش ان دا موبايلــي .... بس مكنش في حد بيـرد جنبي علىموبايلـه ..... يا نهار ابيض .... دا موبايلي اللي بيرن و إفتكرت ان دينغمتــي .....

كان وقت جميل اوي وانا اول مره أسمع نغمتي فيها من غير ما اشغلها ... ياحلاوتــك يا نغمتــي ..... وقمــت مدخل ايدي في جيبـي و مطلــع الموبايل
..... و فتــحت المكالمه .....ونقول الووو لقيــت واحد بيقولي : إيه يا بنتي انتــي فين انا مستنيـكــي قدام السينما بقالي ساعه .....

خسئتساعتها تـــأكدت ان النمــره غلط ... بس انا ما رديتش عشــان ميعرفش إنالنمره غلط و يحرمنــي من أجمل لحظـــات حياتي ... بس هو قفل ..... قفللما انا مردتش عليـه .....

و بعد الحدث ده رجعت البيــت و ما روحتش الدرس و إتعقــدت بصراحــه ....... و جــالي إكتــئاب .......

الإكتــئاب زاد.. زاد زاد جــدا لحــد ما مبقيــت أقعــد في الأوضة لوحدي و باصص للحيطــه وفي إيدي الموبايل و ما بكلمــش حد ...

كانوا بيخشــوا عليــا يكلمــوني بس ما كنتش برد عليــهم ..... يجيبولي أكل ماكلــش ....

حاولوا كتير معايا عشــان يخرجونــي من حالة الإكتــئاب إللي انا فيهــا لحد ما بابا جه وكلمنــي وقالي: الموبايل مش كل حاجه يا بنــي ... على أيــامنا ما كنش فيه موبايلات ولا كلام من ده ..وكنا عايشيــن يا حبيبي ...

و قعد ناس كتير و دكاتره كتــير ييجوا يكلمـوني ... بس ما كنش فيه فايده ....

فقدوا الأمل في علاجـــي ..و بقيت انا مجنــون العيله .... كانوا مسمينــي مجنون الموبايل ....

بعد فتره بدأت أتحســن و اقتنع بكلامهم و جيت في يوم وقمــت و نسيت حكايةالموبايل دي خالص .... وانا فاكر ســاعتها لما فتحــت التلفزيـون لقيــتإعلان لموبايل... حاولت اقلب القناه عشان ما افكرش.. لقيــت إعلان عصامالحضرى بتاع فودافون....

حاولت أقلب القناه عشان ما افكرش في المــوبايل ....لقيـــت إعلان نغمات فيديو تون...

الإعلان دا أثر فيــه اوي...هو انا حتــى طايل نغمــه عاديه عشان يجبليفيديو توووون .... الإكتئــاب رجعلي تاني ..... و قمــت قايم وجايب ورقهوقلم وكتبت :بابا ماما سامحـوني أنا كنت عايز أخف بس انا قررت خلاص انىانتحــرو جيـــت ارمي نفسي من البلكونــه .... بس سمعت الموبايل بتاعي بيرن ....

اممممم دي نغمــة الرسايل أنا عارفها تين تين تين ..... فرحت اوي .....

فتحت الرساله لقيت رساله .....

"عزيزي العميل دلوقتي ممكن تشترك في خدمة الإنتــظار عشان إللي بيتــصلوا بيـــك وانت مشغـــول....... ......"

لأ لأ ...... انتــم كده عايزين تموتونيااااااااااااااااااااااااااااه بوووووووووووووووووووم

(دا وهو بيقع م البلكونة)

طب والنبى دا أسمة كلام

https://kamel-elawsaf.yoo7.com
maha_2009
۝ شخصية هامه ۝
۝ شخصية هامه ۝
maha_2009

قصة شاب محدش بيرن علية !!!! 3dflag10 الوسام : قصة شاب محدش بيرن علية !!!! BU24A-tV5g_568695226
عدد نقاط : 54101

مُساهمةموضوع: رد: قصة شاب محدش بيرن علية !!!!   قصة شاب محدش بيرن علية !!!! Emptyالخميس فبراير 11, 2010 3:24 pm

"عزيزي العميل دلوقتي ممكن تشترك في خدمة الإنتــظار عشان إللي بيتــصلوا بيـــك وانت مشغـــول....... ......" ههههههههههههههههههه... لا طبعا مش اسمة كلام
Mohamed avvocato
۝ مشرف ركن الاغاني ۝
۝ مشرف ركن  الاغاني ۝

عدد نقاط : 55271
تاريخ الميلاد : 01/10/1992
المزاج : مخنوووووووق جامد

مُساهمةموضوع: رد: قصة شاب محدش بيرن علية !!!!   قصة شاب محدش بيرن علية !!!! Emptyالخميس فبراير 11, 2010 3:27 pm

هههههههههههههههههههههههههههه
اي خدمة لقد نفذ رصيدي
https://kamel-elawsaf.yoo7.com

قصة شاب محدش بيرن علية !!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حسام حسن لجمهور الزمالك : جدو معانا .. محدش يقلق!!
» ادخلوا وفرفشوا محدش واخد منها حااااااااااااجه
» قصة نبى الله هود علية السلام
» سؤال للجريئة تجاوب علية
» قصة ملك الموت مع الرسول صلى الله علية وسلم